Terug in Nederland - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: marchienenmarinde

Blijf op de hoogte en volg Marchien

05 Maart 2012 | Bangladesh, Mymensingh

Dag allemaal,
We zijn weer geland in ons eigen , voor ons gevoel, wat koude landje. Hoewel...met de sneeuwklokjes in de tuin is het ook erg mooi om weer hier te zijn.
We hadden een prima vlucht met Emirates en werden door de ophalers op Schiphol precies op de goede plek opgehaald. Even een lekker kopje koffie en toen met de auto door naar Gieten. De ouders van Thijs kwamen ook en zo konden we meteen een deel van de verhlen kwijt. In 3 weken gebeurt er toch wel heel wat, als je zo in een land als Bangladesh bent. Midden tussen de mensen en meehelpt met de dingen die er gedaan worden door de staf van de day-care en de verschillende groepen. Voor mij was er veel herkenning; namen kede ik niet altijd meer, maar na even praten was er meteen weer het contact van 2 jaar geleden. Ook in Fulbaria, bij het zusje van meneer Santos. Geweldi dat er in die plaats nu een groep vrouwen les krijgt in het maken van kleren en zo een stuk eiegn zelfstandigheid kan opbouwen. Heel mooi om mee te maken.

Jullie allemaal, hartelijk dnak voor alle reacties en blijken van meereizen. We spreken elkaar vast gauw.