Laatste dagen Bangladesh - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu Laatste dagen Bangladesh - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Bangladesh

Door: marchienenmarinde

Blijf op de hoogte en volg Marchien

01 Maart 2012 | Bangladesh, Mymensingh

Dit is het laatste verslag vanuit Bangladesh. De laatste dagen hebben we nog een aantal mooie dingen gedaan en gezien.

Maandag hebben we bij PCC een hele hoop mooie dingen gekocht. PCC is een workshop waar erg leuke dingen worden gemaakt.

Dinsdag zijn we bij de familie Santos in Fulbaria geweest. Dit was een erg bijzondere plek. We liepen hier door de rijstvelden heen om bij de verschillende huizen te kijken. Hier is ook een schooltje opgezet en dat zag er erg goed uit.

Woensdag zijn we bij Cha Cha geweest. Achter op een 'platte' riksaw zijn we naar het kleine dorpje geweest. Hier kon je mooi het platteland van Bangladesh zien. Dit was weer even anders dan de stad.

Thijs is nu samen met iemand van het broederhuis een blouse aan het kopen. Afwachten of ze ook een xxxl hier hebben.

We hebben allemaal erg genoten van onze tijd hier. Hopelijk verloopt de terugreis voorspoedig.

Groetjes van ons.

• 01 Maart 2012 - 09:01

Hennie:

Alweer laatse verslag.
    Voor jullie zal de tijd nog sneler zijn gegaan.Wat een belevenis
    Een heel goede terugreis

• 01 Maart 2012 - 09:33

Hanneke:

Een veilige, goede rerugreis gewenst, nu de koffers vol met verhalen!