Opnieuw op reis - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu Opnieuw op reis - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu

Opnieuw op reis

Door: Marchien

Blijf op de hoogte en volg Marchien

29 Oktober 2012 | Bangladesh, Mymensingh

Nog een paar weken en dan gaan we opnieuw naar Mijmensingh.
De reis is geboekt en het visum geregeld.
De stapel bij de koffer groeit. Gelukkig mogen we weer 30 kilo meenemen.
De koffer is groot gennoeg, dus alleen goed op het gewicht letten.
Samen met mijn broer Albert ga ik de 12e november weg.
We zien er allebei maar uit. Hoe zal het zijn nu het regenseizoen net afgelopen is: de rivier nog vol en de akkers ook?
We wachten het af.

  • 29 Oktober 2012 - 20:44

    Hanneke:

    Ik ga je volgen en Wieky leest natuurlijk mee.
    Heel goede reis en de groeten voor Frank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Mymensingh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

30 november

27 November 2012

27 november

22 November 2012

22 november

20 November 2012

dinsdag 20 november

17 November 2012

17 november
Marchien

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 16952

Voorgaande reizen:

09 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: