de eerste dagen in Bangladesh - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu de eerste dagen in Bangladesh - Reisverslag uit Mymensingh, Bangladesh van Marchien Hof - WaarBenJij.nu

de eerste dagen in Bangladesh

Blijf op de hoogte en volg Marchien

15 November 2012 | Bangladesh, Mymensingh

Na een prima reis aangekomen in Dhaka. De douane ging aardig vlot, maar toen de koffers. Farnk stond al te wachten en we konden duidelijk maken dat we nog niet verder konden.Gelukkig was alle bagage er en konden we zonder problemen door de uitgang. Alles is dus in goede orde hier aangekomen.
Met de auto naar Mijmensingh: sinds februari is de weg aanzienlijk beroerder geworden en was het schudden en hobbelen. Rond 12 uur waren we er; 120 km in goed 3 uur.
Eerst installeren en op woensdag begonnen met een bezoek aan de women' s club. De eerste tafelkleden besteld en in de showroom gekenen en nieuwe dingen voor thuis gekocht; er waren heel wat nieuwe pproducten, dus mooi!
Na de avonddienst was er een kleine tea party in het park bij een echt thee stalletje; heel gezellig. We vallen met de neus in de boter want deze dagen is er een Huindu feest: Kali puja. Een van de jongens heeft ons een heleboel tempeltjes in de stad laten zien: de versiering en vooral verlichting is net New York met kerst. Ongelooflijk , ook vooral het lawaai van de muziek. Nu het volgende bezoek aan de women's club en kijken of er iemand zin heeft om tunisch haken te leren .

• 16 November 2012 - 16:19

Geertjesmeenge:

Hallo Marchien,

Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik wens je veel succes en een goede reis. Klopt het dat je broer mee terug naar Nederland gaat voor een bezoek?

h. gr. Geertje